jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

wtorek, 18 lutego 2014

pieczony kakaowy jogurt z dżemem!

HEJ :)
dzisiaj za oknem piękny dzień, trzeba wybrać się na spacer i korzystać z reszty wolnego ;)
wczoraj mieliśmy Dzień Kota! jak tam Wasi milusińscy? dostali coś smacznego?:)

a dla Was mam dzisiaj przepis na pyszne śniadanko, oczywiście inspirowany Magdą z Breakfast's time!
Wykorzystałam właściwie resztki z lodówki- lubię takie przepisy! :)
Zapraszam!

SKŁADNIKI!
pół opakowania jogurtu bałkańskiego (u mnie to 170g)
małe jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżeczku cukru wanilinowego
2 łyżki kakao
dżem

PIECZEMY!
w miseczce miksujemy jajo, jogurt, cukier i proszek do pieczenia.

dodajemy kakao i miksujemy dalej. grzejemy piekarnik do 180 stopni.

wypełniamy masą kokilkę. pieczemy w 180 stopniach 25-30 minut!

SMACZNEGO:)


Walentynki - czym TO się je?Śniadanie mistrzów Słodkie Walentynki 2014

16 komentarzy:

  1. Nie wpadłabym na to ;-) Ale starałam się ;D
    Przepis bardzo ciekawy, na pewno kiedyś wykorzystam:D

    Moja Frocia wczoraj dostała pyszności, została wyprzytulana i wycałowana :D
    A teraz siedzi na balkonie i korzysta ze słonka - taki piękny dzień :)

    Pozdrawiam, Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje koty śpią słodko po chyba piątym dziś śniadanku. u Ciebie zawsze pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę pieczony jogurt to w sumie dość dziwne połączenie, ale wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie smakuje trochę jak sernik :) Może zrobię dziś na deser coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm wygląda apetycznie ! :)

    Zapraszam do mnie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi smaka narobiłaś - już czuję się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej bym nie pomyślała na takie połączenie...ale pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ja to bym raczej ajko deser po obiedzie wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. siedze sobie w domu i mam ochote na cos pysznego, wiec lece do sklepu po skladniki i wykorzystuje Twoj przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki serniczek polaczony z sufletem... Znakomity pomysl trzeba przyznac!
    :)

    Bardzo mi milo, ze bierzesz udzial w akcji!
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie piekłam jogurtu, ciekawy przepis:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...