jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

piątek, 27 marca 2015

makaron ryżowy z klopsikami!

WITAM!


dzisiaj przedstawiam Wam kolejne "odchudzone" danie :)
ciekawe czy zasmakuje?

SKŁADNIKI!
opakowanie makaronu ryżowego
400g mięsa mielonego
cebulka dymka
pół puszki groszku
2 ząbki czosnku
2 marchewki
pół pora
papryka ze słoika
200ml sosu pomidorowego (lub paprykowego)
2 łyżeczki sosu sojowego
imbir, papryka słodka i ostra, pieprz, sól, szczypta cynamonu, płatki chilli

GOTUJEMY!
w misce mieszamy skrojoną dymkę i mięso. doprawiamy wszystkimi przyprawami. wyciskamy ząbek czosnku i dodajemy sos sojowy. formujemy klopsiki i układamy na papierze do pieczenia. pieczemy w piekarniku około 20 min, w 180 stopniach. pora kroimy w talarki, a marchewkę trzemy na dużym oczku. dodajemy groszek i paprykę, podsmażamy. na koniec smażenia wlewamy sos pomidorowy. w międzyczasie gotujemy makaron i gdy będzie gotowy mieszamy go z warzywami. dodajemy klopsiki.

SMACZNEGO!


Wiosenny detoks

5 komentarzy:

  1. Nie lubie mielonego mięsa... ale to bym zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. obiad pierwsza klasa :) coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyglada ! Tylko, że ja nie jem mięsa... ale można przecież zrobić sojowe klopsiki ;) Obserwujemy ? Daj znać u mnie ;) http://fashionbutiquepl.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...