jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

piątek, 1 maja 2015

cytrynowo bananowe pancakes!

HEJ!


witam się z Wami po długim czasie :) ostatnio mam baaardzo dużo na głowie i zaczyna brakować mi doby! mam nadzieję, że za niedługo wszystko się unormuje - a już na pewno będzie tak pod koniec czerwca.
teraz trzymajcie za mnie kciuki, licencjat się pisze (sam :P) i może jakoś zleci!
zapraszam na pyszne, majowe śniadanko.

SKŁADNIKI!
szklanka mąki
2 łyżki śmietany (+ 1 do polewy)
3 łyżki jogurtu
2 łyżki cukru pudru (+ 1 do polewy)
1 jajko
banan
skórka z połowy cytryny
pół łyżeczki sody

SMAŻYMY!
w misce mieszamy składniki suche, a osobno mokre. do mokrych dodajemy skórkę z cytryny oraz pokrojonego banana. łączymy wszystkie składniki i smażymy z obu stron.
polewamy śmietaną wymieszaną z cukrem pudrem!

SMACZNEGO!



Kuchnia Ameryki Północnej 2015Wiosenne słodkości!Kuchnia Ameryki Północnej 2015

10 komentarzy:

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...