jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

czwartek, 21 stycznia 2016

Tagliatelle z szynką parmeńską, szpinakiem i jajkiem w koszulce.

CZEŚĆ :)

Korzystając z dobrej oferty na włoskie produkty jestem teraz na diecie makaronowej :D
Wczoraj postawiłam na danie bezmięsne, dzisiaj wykorzystałam szynkę parmeńską.
Zapraszam!

SKŁADNIKI!
250g makaronu tagliatelle
100g szynki parmeńskiej
2 garście liści szpinaku
2 ząbki czosnku
oliwa
1 łyżka jogurtu
pieprz, sól
2 jajka
ocet
PRZEPIS!
Na patelni podsmażamy posiekany czosnek. Dodajemy skrojoną szynkę parmeńską i chwilę podsmażamy. Kolejno dodajemy szpinak i czekamy aż odparuje.
W tym czasie gotujemy w osolonej wodzie makaron. Gdy będzie gotowy odcedzamy go, lecz zostawiamy wodę z makaronu.
Do łyżki jogurtu dodajemy chochelkę wody z makaronu, mieszamy i wylewamy na patelnie. Doprawiamy sos.
Wodę w garnku zagotowujemy ponownie, dodajemy ocet i mieszamy by powstał wir. Wlewamy do niego jajko i gotujemy 2-3 minuty.
Do sosu dodajemy makaron, podgrzewamy mieszając. 
Kładziemy na wierzch jajko, doprawiamy je.
SMACZNEGO!


4 komentarze:

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...